=(V)= ROCKET-X, COMBOGIB, BUNNYTRACK, MONSTERHUNT, SNIPER DM

Introduce your Clan or your Community!
RocketJedi
Inhuman
Posts: 850
Joined: Wed Mar 12, 2008 7:14 pm
Personal rank: I.T Master
Location: New York

=(V)= ROCKET-X, COMBOGIB, BUNNYTRACK, MONSTERHUNT, SNIPER DM

Post by RocketJedi »

We just have fun and enjoy the game! Hope to see you all there!

My sig has all our server info! :)
Last edited by RocketJedi on Tue Mar 03, 2020 3:45 pm, edited 38 times in total.
https://www.vulpinemission.com
Image ROCKET-X8 Server
Image MONSTERHUNT w/ NALI WEAPONS 3 + RX8
Image BUNNYTRACK NY
Image SNIPER DEATHMATCH
Image InstaGib + ComboGib + Jailbreak
Image ROSEBUM ROCKET-X RB
cancer
Novice
Posts: 20
Joined: Tue Mar 11, 2008 12:49 pm

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by cancer »

hey guy's =-D
Massacre
Novice
Posts: 9
Joined: Wed Mar 12, 2008 5:58 pm

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by Massacre »

As one of the admins on the .:AE:. Admin team im clan to be here. this forum is an awesome way of keeping UT99 alive. Keep up the good work all and i hope to see u around the servers :mrgreen:

.:AE:.Massacre
.:AE:.
http://www.theairelite.com
Image
.:AE:.Nanakies: so yeah your kinda like a god
.:AE:.KiLLaH
Novice
Posts: 26
Joined: Thu Mar 13, 2008 8:56 pm
Personal rank: RX Community Mapper

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by .:AE:.KiLLaH »

Yay AE. :rock: I'm another AE admin as well. I own server 2. I make maps as well. You can find my other post in the mapping discussions. I hope you guys check this out. We got some fun servers. :wink:
Image
RocketX Community Mapper
.:AE:.Mysterio
Posts: 2
Joined: Thu Mar 13, 2008 9:13 pm

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by .:AE:.Mysterio »

lol hi peeps, another admin as well hehe.. nice site.
AENIMA
Novice
Posts: 15
Joined: Wed Mar 12, 2008 7:00 am

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by AENIMA »

:lol: I didn't think all the admins would join here but I guess you guys could get to know them now.
Image
.:AE:.Mysterio
Posts: 2
Joined: Thu Mar 13, 2008 9:13 pm

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by .:AE:.Mysterio »

AENIMA wrote::lol: I didn't think all the admins would join here but I guess you guys could get to know them now.
GG
User avatar
Dare
Inhuman
Posts: 899
Joined: Tue Feb 05, 2008 4:26 pm
Personal rank: UT99 God
Location: England FTW

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by Dare »

Welcome! :mrgreen:
Image
Image
RocketJedi
Inhuman
Posts: 850
Joined: Wed Mar 12, 2008 7:14 pm
Personal rank: I.T Master
Location: New York

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by RocketJedi »

Thx Dare :)
https://www.vulpinemission.com
Image ROCKET-X8 Server
Image MONSTERHUNT w/ NALI WEAPONS 3 + RX8
Image BUNNYTRACK NY
Image SNIPER DEATHMATCH
Image InstaGib + ComboGib + Jailbreak
Image ROSEBUM ROCKET-X RB
Massacre
Novice
Posts: 9
Joined: Wed Mar 12, 2008 5:58 pm

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by Massacre »

thanks Dare, Qwerty was the one who did it i think, but the UT99.org banner is on our portal page (also done by qwerty :P) and the site has been added to our allied clans list :)
.:AE:.
http://www.theairelite.com
Image
.:AE:.Nanakies: so yeah your kinda like a god
User avatar
Shade
Site Admin
Posts: 1481
Joined: Sun Jan 27, 2008 12:03 pm
Personal rank: Founder of UT99.org
Location: Germany

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by Shade »

AENIMA wrote:EDITED
Is your Clan already dead or whats going on there? :noidea
RocketJedi
Inhuman
Posts: 850
Joined: Wed Mar 12, 2008 7:14 pm
Personal rank: I.T Master
Location: New York

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by RocketJedi »

Don't know why it was edited... Clan is not dead. I added info back to my first post above :) Can you delete the first post by Aenima above mine?
https://www.vulpinemission.com
Image ROCKET-X8 Server
Image MONSTERHUNT w/ NALI WEAPONS 3 + RX8
Image BUNNYTRACK NY
Image SNIPER DEATHMATCH
Image InstaGib + ComboGib + Jailbreak
Image ROSEBUM ROCKET-X RB
User avatar
Shade
Site Admin
Posts: 1481
Joined: Sun Jan 27, 2008 12:03 pm
Personal rank: Founder of UT99.org
Location: Germany

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by Shade »

Done!
RocketJedi
Inhuman
Posts: 850
Joined: Wed Mar 12, 2008 7:14 pm
Personal rank: I.T Master
Location: New York

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan

Post by RocketJedi »

thanx you da man :D :tu:
https://www.vulpinemission.com
Image ROCKET-X8 Server
Image MONSTERHUNT w/ NALI WEAPONS 3 + RX8
Image BUNNYTRACK NY
Image SNIPER DEATHMATCH
Image InstaGib + ComboGib + Jailbreak
Image ROSEBUM ROCKET-X RB
Massacre
Novice
Posts: 9
Joined: Wed Mar 12, 2008 5:58 pm

Re: .:Air Elite:. Rocket-X Based Clan "The True RX Elite"

Post by Massacre »

thanks for fixing it dude :rock:
.:AE:.
http://www.theairelite.com
Image
.:AE:.Nanakies: so yeah your kinda like a god